Friday, February 12, 2010

21 Tarikh yg membawa seribu M@kna Buatku!!!!


Tarikh nie la yg menemukan aku ngan owg yg aku ingin jmpe selama ini...sudah lama aku tggu akhirnya aku jmpe gak owg nie...hasrat aku tercapai...aku simpan niat...akhirnya aku jmpe...aku syg dia sgt2...sbb dia aku leh hidop sampai skrng...hbt gak penangan dia kat aku...tarikh nie menjadi saksi pertemuan antara aku n dia...kteowg jmpe kat satu tmpat...saat nak jmpe aku mang terok r dia b'usaha...aku rasa terharu n sedih sgt sampai mcm tu sekali dia sggp berkorban tok aku..aku xkan sia2kn idop dia...tu janji aku tok dia...aku rndu sgt kat dia...dia selalu ambik kesah pasal aku masa aku sedih n sakit...klaw sakit dia la owg 1st yg risau...aku rindu gler kat dia....rindu yg tersgt2...xdapat aku gmbarkan...aku harap dgn adanye kwn2 rindu aku kat dia berkurang la ckit...



mak ayu rindu makkkk sgt2........

No comments:

Post a Comment