Sunday, August 22, 2010

MOOD SEM 3 !!!!






mcm2 mood sem nie...
ntah ler...
maybe dh semakin membesaq
semakin bnyak mood r....
*MOOD AKU SEM 3*
sedih la~~~~~
bnyak citer sal sedih...
susah nk huraikn...
mke time sedih


kadang2 senyum selalu sampai nmpak gg~~~
hahahah
pelik gak tu
meroyan ke ape....
xpe senyum tu sedekah kn2??
klaw aku xsenyum nnt owg ckp aku nie Rongak
hahaha....
tu dulu je ek.....
zaman kegemilangan rongak dh berlalu.....
harap maklum n terima kasih kepada kesah alam maya n suechentadot com....



mka tension pn ada gak kadang2
jom2 kte tgk mke tension....
bkn aku yg tension tapi minah yg tepi aku tu...
cbe tgk mke dia~~~


mke monyok pn ada gak....
tapi kadang2 je r...
tu pn time ada bnyak assingment....



ada time tu terlalu syok sampai senyum
terlompat2.....
ish2...
kontrol la ckit....nama ayu tapi perangai x ayu pon....
hahahaha.....


mcm2 lagi mood sem nie...
xdapat aku nk huraikan satu per satu
aku pn penat....
masing2 diri
masing2 mood...
bak kata kwn2 aku
awok dh beso....pandai2 pikir sendiri....


1 comment: