Friday, November 25, 2011

Matang !!! bukan sekadar nama .....



Banyak kenangan aku di MATANG Wildlife Centre
arghhhh !!!! sukar nak lupa satu persatu kenangan aku di sana...
staf kat sana sume baik2 ....
1st en zul - haha ( nama awai - awai tu) special ke ???baik owgnye,muda g 21 baru..
2nd - ayahanda Bujang @ gOyang...haha...dia kasi nama kat ain puteri santubong aida plak
puteri sejinjang ...dan paling kelakar aku la bkan ayahanda yang beri tapi c Pa insil yg kasi puteri blah la koo...haha...kasihan tapi kenangan tu...mana penah ada nama puteri cam gitu kat bumi nie...
aku la 1st...sengal je ko ek....
Dannn paling xlupa kat akak Naeimah yang mula2 jumpe seyes malu n segan gler nk sembang
tapi dh lama2 asyik g rompak je dia kat pondok pengawal dah bleh rapat...
dia baik, pandai masak, menjahit, menyulam, pandai amek ati ...hehe ( untung cikgu dapat & untung gak akak dapat cikgu )
sedih sesgttt bila pisah kat terminal Bas Sarikei ( menipu pnye mamat perli ) padahal terminal Kuching...siot je...xpe kitak pergi kedah kamek tpu n ckap merbok kat KL...amek kitak.
padan muka....
ok kita cter sal en pejal lak ek...
lelaki ini pelik weh tapi mata dia seyes cantik ( besa la kacukan filipino )
hahah...klaw ckp suka eye contact ....rimas tol mcm tu...
haha...borang kosong ade lagi ???
ingat malam tuuu gler jujur nk ngorat...
tlong r aku suka anak en single laaa...
xnak owg Astana ....xnak xnak xnak
nak Mr Z je....hakhakhak !!!! gatal sggoh anak pak Mail nieee....
rindu seh ngan dowg...
skrng nie En Eddi je penghubung d Muka BuKu @ Fb untuk kteowg taw sal matang nie...
huargwwwwwwwhhh sadih sadih !!!!!!!!!!....
dimana WK kita yg mesej kita pkul 10.01 hari ahad.....bila nk bals nieee....
pertanyaan yang xde sape leh tlong jawabbb....hmmmmm...lenguhlenguhlenguh !!!!!




5 comments:

  1. xyah nk lenguh2 sgt..ko tggu smpai musalmah aku 2 ada jnggut..tyme 2 boleh ko tgk WK kita 2 bls..rndu lak kt pejal..yela mata dia cntek gler...gg ngan gusi pn cntek..pndai dia mjaga kperibadian diri..

    aku pn rndu ngan sume org kt MATANG
    keep it up your next blog..i feel free to read it..
    PUTERI SENTUBONG..

    ReplyDelete
  2. sekali lg nk bls kan..biar pnuh ko pnye komen ni..asl ko xcter psl syamel JM 2..ni aku nk marah ni..ko lpe kt dia..smpai aty weh..yela mentang2 ada org ajak g msk umah dia..ko lpe kt syamel aku ngan aida..tlong lain kali post psl dia plak..anak org kaya 2..mana taw ttbe dia bce blog ko..dia bg hdiah kt ko sbtol jus manggis..hahhaha..

    bye..sekian

    ReplyDelete
  3. hahah.....bontot ko....aku bukn xnak citer sal dia..nak sebenarnya....nnt la..aku kena cari jus manggis dulu...belom bersedia r...amboi gusi pn cantek...dalam makna tuuu....nnt entri yg akan dtg aku post sal JM ko ek...sabaq2 noh...nak post x sal coconut tuuu....hahah

    ReplyDelete
  4. sengal je ko..aku ada jus manggis..ko cter psl dia..ksian dia..nnty klu dia bce blog ko yg knonnya nk dpt award 2..eh mkne ape lak..btol r gusi dia cntek..gg bersih..msti ske gosok gg cm aku..hahahha

    bleh gak..tp xyah r byk sgt..nnty kt blog ko,syamel ngan cocunut bcinta lak..hahha

    ReplyDelete
  5. nnty cter psl msk umah bos skli taw..bru leh jd knngan kt ko smpai bler2..hahha

    dr mysterius gurlzz..haha

    ReplyDelete